Ik heb een kapot of verkleurd artikel ontvangen. Wat nu?
Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantendienst.
Hoe kan ik een klacht over een product melden?
Heb je het artikel tot 14 dagen geleden ontvangen en nog niet gedragen? Dan kun je het retourneren. Heb je de schoenen al gedragen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je het artikel meer dan 14 dagen geleden ontvangen en gedragen? Stuur dan een email met in de bijlage een aantal foto’s waarop de klacht goed zichtbaar is, een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer. Vervolgens ontvang je binnen enkele dagen een reactie van ons.
Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.
Wat is mijn garantieperiode?
De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier de fabrieksgarantie op van toepassing is. Dit is van toepassing in een beperkt aantal gevallen.
Waar is de garantie op gebaseerd?
Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie is zeer verschillend per fabrikant.
Welke klachten worden niet vergoed?
Slijtage van zolen en hakken, kale neuzen bij kinderschoenen, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.
Slijtage en andere gebruikssporen kunnen veelal voorkomen worden door de aanbevolen onderhoudsartikelen te gebruiken.
Waar kan ik een geschil melden?
Natuurlijk hopen wij bij World of Rascals op 100% klanttevredenheid. Indien u toch een klacht heeft, gelieve een email te sturen naar hello@worldofrascals.be met uw contactdetails en de omschrijving van uw klacht en eventueel fotomateriaal over uw aangekocht artikel.
Wij beantwoorden uw vraag binnen de 3 werkdagen.
Contactgegevens
Adres maatschappelijk zetel:
Wittenonnenstraat 37 A
8400 Oostende
Telefoon: 059/44.01.21
E-mail: hello@worldofrascals.be
Ondernemingsnummer: BE0699505305
Zaakvoerder en verkoper van deze artikelen is Moens Melissa. Op deze website en webshop is het Belgisch recht van toepassing. De inhoud van deze site behoort toe aan World of Rascals en mag in geen geval gekopieerd of gebruikt worden voor commerciële doeleinden.